SDÜ Hastanesi Futbol Turnuvasında Şampiyon Sağlık Sen Vefa Spor Oldu
SDÜ Hastanesi tarafından bu yıl 17’ncisi düzenlenen futbol turnuvasında şampiyonluk kupası Sağlık Sen Vefa Spor’un oldu. 26 takımın mücadele ettiği organizasyonun finalini Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen de tribünden takip etti.

Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) Hastanesi tarafından geleneksel olarak düzenlenen ve kurum çalışanlarını sporun birleştirici gücü etrafında buluşturan futbol turnuvası bu yıl da büyük heyecana sahne oldu. 17’ncisi gerçekleştirilen organizasyonda yaklaşık 2,5 ay süren mücadelelerin ardından şampiyonluk kupasını Sağlık Sen Vefa Spor kaldırdı.
Toplam 26 takımın katılımıyla başlayan turnuvada 90 karşılaşma oynandı. Isparta Belediyesi Emre Spor Kompleksi’nde gerçekleştirilen organizasyon boyunca sporcular hem rekabet etti hem de dostluk ve kardeşlik mesajları verdi. Turnuvanın final karşılaşmasında İntör Milan ile Sağlık Sen Vefa Spor karşı karşıya geldi. Büyük çekişmeye sahne olan mücadele normal sürede 2-2 eşitlikle tamamlandı. Şampiyonu belirleyen penaltı atışlarında rakibine üstünlük sağlayan Sağlık Sen Vefa Spor, turnuvanın kazananı oldu.
Final karşılaşmasını tribünden takip eden Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, müsabakanın ardından düzenlenen kupa törenine katıldı. Başkan Başdeğirmen, şampiyon takımın sporcularına madalya ve kupalarını takdim ederek başarılarından dolayı tebrik etti.
Törende konuşan Başkan Başdeğirmen, sporun dostluk, birlik ve beraberlik ruhunu güçlendirdiğine dikkat çekti. Turnuva boyunca centilmence bir mücadele sergilendiğini belirten Başdeğirmen, sporun yalnızca kazanmak değil, aynı zamanda kardeşlik ve dayanışma duygularını pekiştirmek anlamına geldiğini ifade etti.
Organizasyonun başarılı bir şekilde tamamlanmasında emeği geçenlere teşekkür eden Başdeğirmen, 26 takımın katıldığı ve 90 maçın oynandığı turnuvanın örnek bir etkinlik olduğunu söyledi. Turnuvanın hazırlanması ve yürütülmesinde görev alan SDÜ yönetimi, hastane yöneticileri ve organizasyon ekibinin önemli bir emek ortaya koyduğunu vurguladı.
SDÜ Hastanesi Başmüdürü Erdoğan Taşçıoğlu da turnuvaya verdiği desteklerden dolayı Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen’e teşekkür plaketi sundu.
Turnuvada Jaw 2 Futbol Takımı üçüncülüğü elde ederken, Real Pedis ise organizasyonu dördüncü sırada tamamladı. Dereceye giren takımlara kupa ve madalyalarının verilmesinin ardından program pasta kesimiyle sona erdi. Şampiyonluk coşkusunun yaşandığı etkinlik, sporun birleştirici gücünü bir kez daha gözler önüne serdi.





